Warunki pracy zal. dr Gajos (public relations...)
Wytyczne do opracowania planu rozwoju działu/pionu public relations w wybranej organizacji


1. Plan obejmuje działania z perspektywy trzech najbliższych lat, tj. 2013-2015
2. Analiza powinna składać się z dwóch części:
• Diagnozy sytuacji za ostatnie lata, uwzględniająca podsumowanie dotychczasowej działalności
• Prognozy działań na najbliższe trzy lata
3. Analiza powinna obejmować następujące obszary
• Krótka charakterystyka badanej firmy
• Ocena dotychczasowych rozwiązań (wykorzystanie np. analizy SWOT) w zakresie PR
• Propozycje rozwiązań organizacyjnych dla działu /pionu PR na najbliższe lata
• Przydział zadań dla osób(osoby) znajdujących się w dziale(pionie) PR
• Plan strategiczny działu/pionu na najbliższe trzy lata
4. Szczegółowy plan działań PR na 2013 rok uwzględniający:
• Wewnętrzne działania wynikające z wewnętrznego PR
• Działania skierowane na najbliższe otoczenie, w tym oddziaływanie na media
• Konkretne formy działań uwzględniających specyfikę firmy oraz jej otoczenia
• Plan budżetu na realizację przedsięwzięć w 2013 roku
• Analiza potencjalnych obszarów kryzysu i sposobów przeciwdziałania sytuacjom kryzysowym


Kryteria oceny:

1. Oryginalność ujęcia,
2. Własny stosunek do analizowanego problemu,
3. Projekt w wersji word
4. Przedstawienie prezentacji swojego opracowania (wersja PPT)
5. Wykorzystanie istniejącej literatury, wykaz bibliografii na końcu pracy, według zasady: nazwisko i imię autora – tytuł – wydawnictwo – miejsce wydania – rok wydania- będzie mile widziane i doceniane
6. Poprawność przypisów, wg zasady: imię i nazwisko autora – tytuł – wydawnictwo – miejsce wydania – rok wydania – strona- będzie mile widziane i doceniane
7. Pracę przyjmuję w wersji elektronicznej,
8. Przy ocenie niesatysfakcjonującej zainteresowanych zrobię recenzję pracy i po dokonaniu poprawek przez Autora(ów) ponownie ją ocenię,
9. Dopuszczam możliwość pisania pracy w sześć - osiem osób,
10. Pracę ocenię w ciągu tygodnia od jej dostarczenia.


  PRZEJDŹ NA FORUM