Warunki pracy zal. dr Gajos (public relations...) |
Wytyczne do opracowania planu rozwoju działu/pionu public relations w wybranej organizacji 1. Plan obejmuje działania z perspektywy trzech najbliższych lat, tj. 2013-2015 2. Analiza powinna składać się z dwóch części: • Diagnozy sytuacji za ostatnie lata, uwzględniająca podsumowanie dotychczasowej działalności • Prognozy działań na najbliższe trzy lata 3. Analiza powinna obejmować następujące obszary • Krótka charakterystyka badanej firmy • Ocena dotychczasowych rozwiązań (wykorzystanie np. analizy SWOT) w zakresie PR • Propozycje rozwiązań organizacyjnych dla działu /pionu PR na najbliższe lata • Przydział zadań dla osób(osoby) znajdujących się w dziale(pionie) PR • Plan strategiczny działu/pionu na najbliższe trzy lata 4. Szczegółowy plan działań PR na 2013 rok uwzględniający: • Wewnętrzne działania wynikające z wewnętrznego PR • Działania skierowane na najbliższe otoczenie, w tym oddziaływanie na media • Konkretne formy działań uwzględniających specyfikę firmy oraz jej otoczenia • Plan budżetu na realizację przedsięwzięć w 2013 roku • Analiza potencjalnych obszarów kryzysu i sposobów przeciwdziałania sytuacjom kryzysowym Kryteria oceny: 1. Oryginalność ujęcia, 2. Własny stosunek do analizowanego problemu, 3. Projekt w wersji word 4. Przedstawienie prezentacji swojego opracowania (wersja PPT) 5. Wykorzystanie istniejącej literatury, wykaz bibliografii na końcu pracy, według zasady: nazwisko i imię autora – tytuł – wydawnictwo – miejsce wydania – rok wydania- będzie mile widziane i doceniane 6. Poprawność przypisów, wg zasady: imię i nazwisko autora – tytuł – wydawnictwo – miejsce wydania – rok wydania – strona- będzie mile widziane i doceniane 7. Pracę przyjmuję w wersji elektronicznej, 8. Przy ocenie niesatysfakcjonującej zainteresowanych zrobię recenzję pracy i po dokonaniu poprawek przez Autora(ów) ponownie ją ocenię, 9. Dopuszczam możliwość pisania pracy w sześć - osiem osób, 10. Pracę ocenię w ciągu tygodnia od jej dostarczenia. |